Wat te verwachten de komende tijd?

18-09-2018

Terwijl je dit leest (ik mag hopen dat ik nog een beetje bezoekers heb op mijn blog haha) lig ik als het goed is met mijn luie kont aan een mooi wit strand in Brazilië en geniet ik van mijn 2e vakantie in korte tijd. Dit betekend echter niet, dat mijn blog stil staat! Wat kun je van mij verwachten de komende tijd? 

Lezen van boeken. 
Heel logisch, maar ik ben druk aan het lezen. Wellicht ook een beetje vooruit, zodat ik genoeg schrijfmateriaal heb en als ik dan een keer achterloop niet hoef te stressen. 
Welke boeken er op de planning staan? Op dit moment lees ik 'In naam van de vader' van Linda Jansma en heb ik ook een aantal boeken mee waaronder 'Zeg maar dag tegen mammie' van Joy Fielding. 

Boek gewonnen!
Ook heb ik een boek gewonnen via Hebban, dé allerleukste website over boeken. Via de app houd ik altijd bij welke boeken ik lees, wil lezen en gelezen heb. Met een winactie heb ik het boek 'De laatste leugen' van Riley Sager gewonnen. Mijn gegevens zijn doorgegeven aan de uitgever en ik ben HEEL erg benieuwd hoe dit boek zal zijn. Uiteraard zal ik er op deze website een review over plaatsen. 

Verder heb ik nog werkelijk geen idee, maar ik ga heel hard mijn best doen om veel te lezen. 
Heb je tips? Dan hoor ik dat natuurlijk graag! Plaats hem in een reactie hieronder of mail mij op mybooknerdlife@outlook.com. 

Tot na de 21e!

x

©2018 MyBookNerdLife - M. van Es
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin