Vakantie!

02-09-2018

Ook zo toe aan vakantie? Nou ik wel! Terwijl iedereen al op zomervakantie is geweest, heb ik die van mij nog te goed! Ik hoef even 3 weken niet aan het werk, YES.

Zoals elk jaar plan ik mijn zomervakantie altijd in september. In september is het altijd wat goedkoper én minder druk op de zomerbestemmingen. Op het moment dat je dit leest, ben ik op vakantie. Ik kan dus ook even geen boek recensie plaatsen (Waar ik heen ga in Limburg is geen wifi, oldskool!) Wél ben ik natuurlijk druk bezig om leuke boeken te lezen zodat ik daar weer wat leuks over kan plaatsen als ik weer terug ben. En als ik dan weer terug ben ga ik een paar dagen later wéér op pad. Daarom even op een rijtje wanneer ik afwezig ben: 

3 t/m 10 september: Weekje Limburg
13 t/m 21 september: Weekje Brazilie. 

Omdat er een kleine pauze tussen mijn vakanties zit, hoop ik tussendoor nog wel een leuke review voor jullie te plaatsen. Mocht dit niet lukken dan alvast sorry hiervoor! Ik doe mijn uiterste best toch een blog te plaatsen. 
Heb je ondertussen leuke tips voor mij om te lezen én te reviewen? Plaats dan hieronder een reactie en dan zal ik hem zeker gaan lezen. 

Tot snel!

X


©2018 MyBookNerdLife - M. van Es
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin