Eerste blog

28-08-2018

Iedere blog moet een begin hebben; zo ook die van mij! Zoals jullie wellicht hebben gelezen op de 'Even voorstellen' pagina, ben ik een groot liefhebber van boeken. Nog niet gezien? Even klikken dan!

Ik lees het liefst elke vrije seconde die ik heb. Helaas heb ik niet altijd tijd ervoor, maar zodra het kan zit ik met mijn neus in de boeken of struin ik boekenwinkels, markten en de kringloopwinkels af. Ik kan me soms maar moeilijk bedwingen om iets niet te kopen als ik het zie. Gelukkig heb ik ook mede liefhebbers en geven we elkaars boeken wel is door. Fijn, want zo kan ik zoveel mogelijk leuke boeken lezen. 
Waar ik van hou? Het liefste lees ik Romans en Thrillers en heb ik zeker ook een aantal favoriete schrijvers. Zo lees ik graag boeken van Santa Montefiore, Linda Jansma, Simone van der Vlugt, Linda van Rijn, Katie Fforde en nog veel meer! Er zijn zoveel leuke keuzes! Mocht je nog wat tips hebben; ik houd me natuurlijk aanbevolen. 

Ik ga proberen van elk boek dat ik heb gelezen een recensie met jullie te delen, wie weet help ik je dan weer aan een leuk boek! 

©2018 MyBookNerdLife - M. van Es
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin